افتتاح اولین هسته مردمی(امداد محله) در بهاباد


یزدفردا "اولین هسته مردمی(امداد محله) درشهرستان بهاباد افتتاح شد


در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد ، فرماندار ، امام جمعه موقت ، جمعی از مسئولین ادارات و همچنین اعضای کانونهای فرهنگی مساجد شهرستان بهاباد اولین هسته مردمی در محل مسجد صاحب الزمان (عج) بهاباد افتتاح شد.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در مراسم افتتاح هسته مردمی در بهاباد اظهار داشت: هدف از تشکیل هسته های مردمی در محلات ، شناسایی محرومین واقعی توسط معتمدین محلی ، ارائه کمکهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوسیله معتمدین بصورت محرمانه و محترمانه به خانواده های نیازمند بر اساس نیاز آنان و همچنین شناسایی خیرین است.


مهندس حمید نصیری با بیان این مطلب که تمام تلاش این نهاد در جهت حفظ عزت نفس و کرامت انسانی محرومین است افزود: تاکنون تعداد 2 هزار معتمد محلی در سراسر استان شناسایی شده اند که امیدواریم این هسته های مردمی زمینه اجرایی شدن برنامه های این نهاد در سال جهاد اقتصادی را فراهم کنند.


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد نیز در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و اعضای کانون فرهنگی مساجد در افتتاح هسته مردمی اذعان داشت: افتتاح هسته های مردمی در راستای گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری و شناسایی نیازمندان واقعی جامعه است.


باقری افزود: تا پایان سال تعداد 6 هسته مردمی در بهاباد افتتاح می شود و با شناسایی نیازمندان واقعی، امکان ارایه خدمات بهتر به این ولینعمتان فراهم می گردد.


گفتنی است مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان یزد در ادامه سفر به شهرستان بهاباد با فرماندار این شهرستان نیز دیدار کرد و به بحث و تبادل نظر پیرامون اشتغال جوانان در بهاباد پرداخت.


وی در ادامه به اتفاق هیئت همراه از چند منزل مددجویی و تعدادی از طرح های اشتغال بازدید نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا